Clapotis

De Clapotis-sjaal is af!
En mooi geworden, al zeg ik het zelf.

20130623-220712.jpg

20130623-220728.jpg

Ik had het niet helemaal goed ingeschat, aan het einde van mijn wol had ik nog een eindje sjaal te breien. Maar geen nood, een donker gedeelte genomen uit een vergelijkbare bol Drops Delight en niemand die het ziet. De kleurstelling wijkt iets af, maar omdat de kleuren toch steeds verlopen valt het niet op.

Ik heb hem opgespannen en laten drogen, dat is bij dit patroon wel nodig om de structuur mooi te laten uitkomen.

20130623-221017.jpg

20130623-221039.jpg

Gelukkig is het lekker herfstig weer buiten. Dan valt een sjaal tenminste niet uit de toon.

Geef een reactie

