Blij dat ik brei

Ongeveer een half jaar geleden vertelde mijn zus dat ze lid was geworden van een breiclub. Het begon meteen te kriebelen: breien, dat vond ik toch ook ooit leuk? Ergens in een la vond ik nog een koker met pennen en wat restjes wol, in geen jaren aangeraakt. Ik probeerde weer eens een lapje en de rest is geschiedenis: I’m an addict.
Op dit blog deel ik mijn successen en mislukkingen, en mijn gedachten over en tijdens het breien. Soms houdt het steek, soms raak ik de draad kwijt.
Veel plezier.

Geef een reactie

